Treceți la conținutul principal

Voi la ce v-aţi fi gândit?

Când am văzut prima dată această reclamă am crezut că s-a lansat un nou detergent. Rămăsesem fixată în faţa televizorului să aflu numele mirificului lichid care curăţă şi locurile greu accesibile, când colo mă înşelasem. Era nou gumă de mestecat Orbit Clean. Poate nu înţeleg eu subtilitatea acestui spot - şi dacă aşa este îmi cer scuze şi aştept să fiu lămurită - dar nu văd nicio legătură între guma de mestecat şi detergentul tipei din reclamă, care este atât de bun încât o face şi pe ea să intre pe sub uşă. Poate nu mă încadrez în publicul ţintă al reclamei - din nou mă îndoiesc - şi de asta nu înţeleg subtilitatea. Până mă voi lămuri dacă ce se află în gumă este detergent sau nu, rămân la guma clasică şi, mai sigur, la periuţa de dinţi.
PS. Nu am mai putut aştepta şi am încercat noul Orbit. Pentru început gustul e bun, răcoritor, însă după ce lichidul se consumă, ai senzaţia că îţi vei rupe dinţii în această guma. În mod clar voi rămâne fidelă Orbit-ului Profesional.

Comentarii

Petruta a spus…
Se pare ca mintile sclipitoare gandesc la fel..:)) Eu am crezut ca este un nou Ms Proper sau Ajax. Nici acum nu pot sa-mi dau seama cum de au ajuns sa se concretizeze in reclama ideile alea alambicate.
O mare porcarie si bani investiti aiurea.
Mie mi-e sila....
Anonim a spus…
ce stiti voi .... asa a dat la cercetarea de piata si ideea creativa a fost aprobata.
dc nu citeam postul credeam initial ca reclama este la vre-un detergent de wc :)
Aniela a spus…
Alexandru, am vrut sa fiu la fel de metaforica ca si reclama la orbit..;))
Anonim a spus…
da...creeaza repulsie. am incercat noul orbit inainte sa vad reclama, acum, ca o vad, parca nu as mai consuma asa ceva. uite ca usp-ul lor e lichidul care ajunge in cele mai neasteptate locuri dar sa iti imaginezi ca ti-ai curata dintii cu ceva gen domestos e....truly bleah!

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)