Treceți la conținutul principal

Voi la ce v-aţi fi gândit?

Când am văzut prima dată această reclamă am crezut că s-a lansat un nou detergent. Rămăsesem fixată în faţa televizorului să aflu numele mirificului lichid care curăţă şi locurile greu accesibile, când colo mă înşelasem. Era nou gumă de mestecat Orbit Clean. Poate nu înţeleg eu subtilitatea acestui spot - şi dacă aşa este îmi cer scuze şi aştept să fiu lămurită - dar nu văd nicio legătură între guma de mestecat şi detergentul tipei din reclamă, care este atât de bun încât o face şi pe ea să intre pe sub uşă. Poate nu mă încadrez în publicul ţintă al reclamei - din nou mă îndoiesc - şi de asta nu înţeleg subtilitatea. Până mă voi lămuri dacă ce se află în gumă este detergent sau nu, rămân la guma clasică şi, mai sigur, la periuţa de dinţi.
PS. Nu am mai putut aştepta şi am încercat noul Orbit. Pentru început gustul e bun, răcoritor, însă după ce lichidul se consumă, ai senzaţia că îţi vei rupe dinţii în această guma. În mod clar voi rămâne fidelă Orbit-ului Profesional.

Comentarii

Petruta a spus…
Se pare ca mintile sclipitoare gandesc la fel..:)) Eu am crezut ca este un nou Ms Proper sau Ajax. Nici acum nu pot sa-mi dau seama cum de au ajuns sa se concretizeze in reclama ideile alea alambicate.
O mare porcarie si bani investiti aiurea.
Mie mi-e sila....
Anonim a spus…
ce stiti voi .... asa a dat la cercetarea de piata si ideea creativa a fost aprobata.
dc nu citeam postul credeam initial ca reclama este la vre-un detergent de wc :)
Aniela a spus…
Alexandru, am vrut sa fiu la fel de metaforica ca si reclama la orbit..;))
Anonim a spus…
da...creeaza repulsie. am incercat noul orbit inainte sa vad reclama, acum, ca o vad, parca nu as mai consuma asa ceva. uite ca usp-ul lor e lichidul care ajunge in cele mai neasteptate locuri dar sa iti imaginezi ca ti-ai curata dintii cu ceva gen domestos e....truly bleah!

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta