Treceți la conținutul principal
Ziua 1......dintr-o poveste...dintr-o etapa....


De luni ma apuc de ....
De luni nu o sa mai...
De luni voi face mai bine .....
completati voi cu ce vreti...cu ce v-ati pus in cap de atatea ori si nu ati reusit sa duceti la bun sfarsit.
Asa am inceput si eu sportul. Intr-o luni si pana miercuri..renuntasem.
Azi am mai bine de doi ani jumate de cand fac sport. Pai cum? daca renuntasem...poate ma intrebati...
Trezirea la realitatea a venit brusc, dupa o nunta frumoasa...sau mai corect spus dupa pozele de la nunta frumoasa...nu m-am recunoscut in poza....si acela a fost momentul cand m-am inscris pentru 30 de zile intr-un program care imi promitea ca voi slabi si voi manca mai sanatos.
Gresisem enorm cand alesesem un astfel de programin conditiile in care eu nu mai facusem sport de prea mult timp si nu aveam niciun fel de conditie fizica...dar greseala asta s-a dovedit a fi cea mai buna din viata mea.
Dupa inscrierea in program, am fost informata ca voi primi un antrenor personal. Prima intalnire dintre noi doua ne amuza azi...eram dintr-un banc prost.. imi doream sa schimb ceva in infatisarea mea (asta credeam ca vreau atunci, de fapt cautam raspunsuri la multe alte intrebari) dar afirmam cu tarie ca eu nu voi alerga niciodata, nu voi sari, nu voi face flotari, nu voi ...nu voi..nu voi....dar hei aveam pantofi sport noi..:) ma gandeam ca e suficient ca sa vin la sala nu? pantofii aia ar fi trebuit sa faca treaba in locul meu.
Antrenoarea mea s-a uitat plina de intelegere la mine (mai tarziu aveam sa aflu ca asta era privirea ei pentru "bine, bine am inteles ca nu vrei sa faci nimic, dar ai incredere in mine"). si am inceput incet , incet, incetisor.
nu am reusit in cele 30 de zile decat sa imi trasez liniile, nu imi amintesc azi daca am slabit atunci ceva sau nu. am primit o lista cu alimentele recomandate a fi consumate atunci cand mergi la sala (o mai tin si azi ca baza) si multa rabdare din partea ei :)
rabdare care continua si azi....da da si azi fac antrenament si azi mai am de dat jos kilograme. am dat jos centimetri am modelat cate ceva ....si mi-a schimbat abordarea ...azi am la activ 3 medalii la competetii de running si sunt extrem de mandra de ele, azi le vorbesc prietenelor mele ca se poate daca vrei si ca in sport iti poti gasi raspunsuri despre tine.... eu am invatat ca pot ...si de multe ori strang din dinti si simt ca lesin, dar atunci cand reusesc sunt extrem de fericita...o fericire pe care nu o pot descrie in cuvinte, dar e o fericire....
ce vreau sa fac mai departe.... sa va scriu despre incapatanarea mea de ma schimba...sa va scriu despre greutatile prin care trec ca parca peste tot citesc cat e de usor sa traiesti cu o rosie si o maslina. nu, nu e usor, si nu e despre cum sa stai nemancat. e despre cum sa te obisnuiesti sa faci alegeri corecte.
de o saptamana scriu intr-un caiet ce mananc si mereu imi dau seama ca pot alege mai bine si fata de prima zi , azi am observat ca fac alegerile mai constient un pic.
de ce fac sport...? pentru ca genetic mostenesc din bunici in parinti in copii o inima care se consuma prea mult si care la un moment dat (sper tarziu foarte tarziu cat mai tarziu) va dori sa ia o pauza.....o fac pentru ca vreeau sa fiu sanatoasa...o fac pentru copii pe care ii doresc in viata mea si pe care atunci cand vor creste vreau sa ii duc la toate sporturile posibile...o fac pentru ca vreau sa fiu o mama cool...si model....sa ii invat pe copii ce inseamna sanatatea si cat de mult conteaza sa fie pe primul loc.
uneori acest "de luni" mi se repeta, dar acum nu mai cedez pana miercuri....acum fac alegeri sanatoase zilnic pentru ca joi, vineri sau sambata sa nu renunt la ce am inceput....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta