Treceți la conținutul principal

Parfum de cozonac... si Craciun Fericit !

Mai sunt doua zile pana la Craciun. Si incepe sa miroasa a cozonaci, a sarmalute si bunatati "porcesti". Devenim mai buni, mai darnici, mai rabdatori, mai iertatori. Primim si impartim cadouri.... Ne gandim ce am facut in anul ce se incheie in curand, ce a fost bine, ce am fi putut face si mai bine si ce ne dorim pe anul ce vine. Facem liste , taiem de pe lista si suntem optimisti. Ne dorim sa treaca criza, sa ne gasim jumatatea, sa plecam in Maldive sau cate si mai cate.

Ce iti doresc eu de Craciun?

Uita de griji, lasa deoparte sacoul sau pantofii cu toc si adu la lumina copilul din tine. Construieste un om de zapada. In dimineata de Craciun cu miros de portocale, scortisoara si ghimbir sari din pat si uita-te sub brad, desfa-ti cadoul si imbratiseaza-l strans pe Mosu'. Lasa colindele de Craciun sa rasune in toata casa, bucura-te de festinul pregatit cu migala de tine sau de ai tai, "bulgareste-te" cu prietenii, razi din inima si cu toata inima, iubeste si vei fii iubit.

Sa ai un Craciun fericit !



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta