Treceți la conținutul principal

ali e radici

Ali e radici... lumini, culoare, povesti spuse pe note muzicale, ... nelinisti, cautari, bucurie, dans, pasiune, animatie.... Toate intr-o seara. Concertul Eros Ramazzotti de aseara a fost un moment e relaxare, de muzica buna, de retrairi. Sunetul a fost impecabil.Iar spectacolul de lumini cel putin interesant. Caci fiecare piesa era insotita de cate o reprezentare grafica sugestiva. Un show plin de pasiune, de energie, care a reusit sa imbine melodiile cunoscute cu cele mai noi de pe albumul "Ali e radici".

Ce nu mi-a placut?

Nu mi-au placut oamenii, nu mi-a placut dorinta lor de epatare, modul in care si-au etalat tinutele si cei mai inalti pantofi cu toc. Nu era momentul, iar muzica lui Ramazzotti, din punctul meu de vedere, trebuie traita simtita, inteleasa. Nu e pentru genti LV si nici pentru pantofi Manolo Blahnik.M-a amuzat sa vad femei imbracate cu cateva mii de dolari, cu tocuri de 12 cm,pe un gazon, care nu stiau sa traiasca muzica, pentru care biletul la concert nu a fost altceva decat un alt eveniment bifat pe lista de "to participate".Asta spune multe despre oamenii care au biblioteci pentru izolare fonica si media-teci doar de prezentat prietenilor si eventual laudat.

E pacat, caci muzica lui Ramazzotti e pentru oameni care se iubesc, pentru cei care stiu sa traiasca frumos, care apreciaza un moment de relaxare pe ritmuri frumoase.

Ieri notte ho saporato un attimo di pace, ho visuto il tempo di volare. :)

Comentarii

Anda a spus…
Ai uitat sa spui de pelerine :) Din punctul meu de vedere, au fost cele mai frumoase :))

Postări populare de pe acest blog

bilete, ratb....zile proaste

Azi s-a umplut paharul!! Cat de prost poate functiona "sistemul" RATB din Bucuresti? Am incercat sa imi cumpar bilet de autobuz si cand ma apropii de casa de bilete constat ca doamna nu era acolo. Insa avea geanta lipita de scaun. acum nu sunt absurda sa pretind sa stea legata de scaun, dar timpul meu, al umilului client al RATB-ului nu permite ca doamna sa ia pauze dese de masa sau mai stiu eu ce. Asa ca a trebuit sa infrunt frigul naprasnic de afara si sa merg pe jos trei statii (nu circul frecvent pe la suprafata prin urmare de abonament nici nu se pune problema). Daca m-as fi urcat as fi patit-o la fel ca Radu si nu aveam chef sa ma tocmesc cu controlorul ca sa ma lase sa mai stau in autobuz. Si raspunsul ar fi venit mai mult ca sigur "NU", nu platesc amenda ca nu mi se pare normal, daca nu am gasit bilet si am o urgenta de ce sa fie vina mea ca ma urc fara. sa aiba bunavointa sa faca in asa fel incat sa se poata cumpara bilete si de la sofer (ca in occident). ...

visez....it takes some words to make an action

Saptamana trecuta am fost parte al unui eveniment corporate si am beneficiat de o actiune de teambuilding sub forma unui "cooking event" cu Horia Varlan. A fost o seara de distractie, de arta culinara, de emotii ( da da de emotii nu pentru ca nu mi-as cunoaste colegii ci pentru ca nu stiam daca ceapa se va prinde sau nu de tigaie :) de lacrimi (tot de la "generoasa" ceapa), de ras si voie buna. Am invatat supa crema de brocolli si aripioare in sosuri cremoase si un desert pe care cu siguranta il voi incerca si acasa. Si am descoperit ca imi place, ca ma simt fericita... e da sunt gurmanda dar dincolo de poftele mele de arome si gusturi noi am descoperit ca sunt fericita atunci cand ceilalti mananca cu placere din ceea ce am gatit. Nu degeaba se spune ca cel mai frumos compliment pe care i-l poti face unui bucatar este sa ii inapoiezi farfuria "curata". Visez la restauranto-boutique-lounge-cafeneaua-place-ul meu peste ani (nu stiu ce forma sa ii dau) in ca...

Cum să convingi?

Cum convingi pe cineva că produsul tău se potriveşte nevoilor sale? Cum faci să obţii avansarea pe care ţi-o doreşti atât de mult? argumentele sunt suficiente în acest caz sau e mai e nevoie de ceva? Când vorbim de vânzări sau de arta de a convinge pe cineva, nu trebuie să ne ghidăm niciodată după teorie. Fie că vorbim aici de vânzarea unei maşini, a unei gume de mestecat sau a unui serviciu. Succesul nu se bazează exclusiv pe argumentare. Oamenii vor şi au nevoie să creadă că alegerea pe care ei au făcut-o a fost una raţională. De fapt ceea ce contează în actul alegerii este nivelul emoţional. Vânzătorii sau mai modern spus sales agents ar trebui să înveţe că preţul este important, dar că până la urmă clienţii aleg produsul pe care-l consideră bun. într-o vânzare bună, nivelul emoţional primează întotdeauna în faţa celui faptic. Există mai multe metode prin care poţi să câştigi încrederea partenerilor de discuţie, una dintre ele fiind imitarea. Să nu neglijăm faptul că oamenilor le pl...