Treceți la conținutul principal

tiMOn si cladiridebirouri.ro

Joi, 24 septembrie...ziua in care evenimentul asteptat de mai bine de doua luni a prins viata si s-a materializat intr-un frumos seminar organizat de www.cladiridebirouri.ro la tiMOn. Spatiile de birouri - ce impact au asupra afacerii tale a fost titlul sub care s-a desfasurat intalnirea.

In momentul in care am primit invitatia trebuie sa recunosc ca am fost surprinsa. Ce ar fi putut sa aduca nou un targ imobiliar? Si mai ales de ce cladiri de birouri la un eveniment de tip targ imobiliar, unde in proportie de peste 90% se vorbeste despre spatii cu destinatie preponderent locativa.

Sincer am sesizat ca este un subiect de actualitate si este unul destul de arzator, in contextul economic actual. E bine sa stii ca exista consilieri si firme specializate pe relocare; am aflat ca este bine sa te gandesti de doua ori daca vrei sa iti amplasezi biroul intr-o cladire de birouri, intr-o vila, hala sau apartament de bloc. Pana la urma, biroul si zona unde il ai amplasat spun destul de multe despre imaginea pe care doresti sa ti-o creezi si reputatia pe care vrei sa o castigi.

Seminarul a fost unul interactiv si s-a bucurat de un real interes din partea publicului cunoscator, fiind necesara chiar suplimentarea locurilor in sala. Nimic mai flatant pentru organizatori, as spune eu. Pe langa dezbateri de tipul "e indicat ca o companie sa adopte o organizare a birourilor de tip "open space" sau una cu spatii bine delimitate, seminarul a atras atentia si asupra serviciilor pe care o companie care se respecta ar trebui sa le cunoasca, cum ar fi cele de relocare, atunci cand spatiul sau bugetul nu mai permite sa iti mentii vechile birouri.

„Piata spatiilor office va ajunge la nivelul atins in 2008 de-abia in urmatorii 5-7 ani” (Esop... o fi de bine o fi de rau... prefer sa nu ma pronunt..cu siguranta stiu ca tiMOn-ul de anul acesta a fost cel putin interesant. Mult succes celor de la cladiridebirouri.ro. Astept cu interes urmatoarea editie.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

bilete, ratb....zile proaste

Azi s-a umplut paharul!! Cat de prost poate functiona "sistemul" RATB din Bucuresti? Am incercat sa imi cumpar bilet de autobuz si cand ma apropii de casa de bilete constat ca doamna nu era acolo. Insa avea geanta lipita de scaun. acum nu sunt absurda sa pretind sa stea legata de scaun, dar timpul meu, al umilului client al RATB-ului nu permite ca doamna sa ia pauze dese de masa sau mai stiu eu ce. Asa ca a trebuit sa infrunt frigul naprasnic de afara si sa merg pe jos trei statii (nu circul frecvent pe la suprafata prin urmare de abonament nici nu se pune problema). Daca m-as fi urcat as fi patit-o la fel ca Radu si nu aveam chef sa ma tocmesc cu controlorul ca sa ma lase sa mai stau in autobuz. Si raspunsul ar fi venit mai mult ca sigur "NU", nu platesc amenda ca nu mi se pare normal, daca nu am gasit bilet si am o urgenta de ce sa fie vina mea ca ma urc fara. sa aiba bunavointa sa faca in asa fel incat sa se poata cumpara bilete si de la sofer (ca in occident). ...

visez....it takes some words to make an action

Saptamana trecuta am fost parte al unui eveniment corporate si am beneficiat de o actiune de teambuilding sub forma unui "cooking event" cu Horia Varlan. A fost o seara de distractie, de arta culinara, de emotii ( da da de emotii nu pentru ca nu mi-as cunoaste colegii ci pentru ca nu stiam daca ceapa se va prinde sau nu de tigaie :) de lacrimi (tot de la "generoasa" ceapa), de ras si voie buna. Am invatat supa crema de brocolli si aripioare in sosuri cremoase si un desert pe care cu siguranta il voi incerca si acasa. Si am descoperit ca imi place, ca ma simt fericita... e da sunt gurmanda dar dincolo de poftele mele de arome si gusturi noi am descoperit ca sunt fericita atunci cand ceilalti mananca cu placere din ceea ce am gatit. Nu degeaba se spune ca cel mai frumos compliment pe care i-l poti face unui bucatar este sa ii inapoiezi farfuria "curata". Visez la restauranto-boutique-lounge-cafeneaua-place-ul meu peste ani (nu stiu ce forma sa ii dau) in ca...

Cum să convingi?

Cum convingi pe cineva că produsul tău se potriveşte nevoilor sale? Cum faci să obţii avansarea pe care ţi-o doreşti atât de mult? argumentele sunt suficiente în acest caz sau e mai e nevoie de ceva? Când vorbim de vânzări sau de arta de a convinge pe cineva, nu trebuie să ne ghidăm niciodată după teorie. Fie că vorbim aici de vânzarea unei maşini, a unei gume de mestecat sau a unui serviciu. Succesul nu se bazează exclusiv pe argumentare. Oamenii vor şi au nevoie să creadă că alegerea pe care ei au făcut-o a fost una raţională. De fapt ceea ce contează în actul alegerii este nivelul emoţional. Vânzătorii sau mai modern spus sales agents ar trebui să înveţe că preţul este important, dar că până la urmă clienţii aleg produsul pe care-l consideră bun. într-o vânzare bună, nivelul emoţional primează întotdeauna în faţa celui faptic. Există mai multe metode prin care poţi să câştigi încrederea partenerilor de discuţie, una dintre ele fiind imitarea. Să nu neglijăm faptul că oamenilor le pl...