sâmbătă, 1 august 2009

Sa ne jucam un pic....

Am descoperit pe blogul lui Catalin o postare interesanta si am preluat si eu leapsa, mai mult datorita faptului ca m-am trezit imaginandu-mi cum as raspunde eu la fiecare item. Prin urmare iata mini autoportretul meu:


O floare: ghiocelul

Un anotimp: toamna, in lunile septembrie - octombrie

O culoare: rosu

Un animal: puiul de urs

Un obiect: i-pod-ul

O piesă de mobilier: fotoliul

O piesă muzicală: Il me dit que je suis belle - Patricia Kaas

Un vers: Vei plange mult ori vei zambi - Lucian Blaga

Un peisaj: orice apus de soare este un spectacol

Un instrument muzical: violoncelul

Un copac: nucul

Un oraş: Viena

O persoană publică: Mircea Badea

O persoană apropiata: bunica

O carte: Adam si Eva - Liviu Rebreanu

Un fel de mâncare: musaca

Un super erou: Peter Pann

Un fenomen al naturii: fulgerul

O maşină: Opel Corsa

Un fruct: cireasa

O parte a corpului: ochii

Un film: He's just not that into you

Leapsa merge la oricine vrea sa se joace un pic cu imaginatia....

Niciun comentariu: