Treceți la conținutul principal

Leapsa muzicala

Am primit de la Diana leapsa muzicala. Regulile sunt urmatoarele:
1. Put your music player on shuffle (ALL MUSIC)
2. For each question, press the next button to get your answer
3. You must write an answer for each one no matter how correct or silly it may sound!

Zis si facut! Sa vedeti ce a iesit..Daca se potriveste sau nu ramane de vazut.

IF SOMEONE SAYS “IS THIS OK?”…
Katie Melua-Nine million bicycles

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Snoop Dog-It's like this and that

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Spit-Falling

WHAT IS YOUR MOTTO?
Horia Brenciu-Lucruri simple

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Directia5-Daca ai stii

WHAT DO YOU VERY OFTEN THINK ABOUT?
Smiley feat Ady-Words

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Adrian Jacota-Cantec de inima albastra

WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
Fedo Mora-After the rain

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Celine Dion-All by myself

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Damian Marley-All night

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Michael Bubble-Always on my mind

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Directia5-Am nevoie de tine (se pare ca lumea imi va simti lipsa)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Ana Maria-Cantec pentru tine

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Ana Maria-3 secunde

WHAT’S THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Bob Marley-Could you be loved

HOW WILL YOU DIE?
Andain-Beautiful things

WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
Andreea Banica feat Smiley-Hooky Song

WHAT MAKES YOU LAUGH?
Don Omar-Ayer La Vi

WHAT MAKES YOU CRY?
David Guetta-Baby when the light

WILL YOU EVER GET MARRIED?
Damian Marley-Beautiful

DOES ANYONE LIKE YOU?
KT Tunstall-Black Horse and The Cherry Tree (sa imi dea de gandit...????)

IF YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
Blaxy Girls-If you feel my love

WHAT HURTS RIGHT NOW?
Leona Lewis-Bleeding love

WHAT WILL YOU TITLE THIS AS?
Alesha Dixon-The boy does nothing

Dragut:) Dau mai departe catre Mir, Andreea Mitan si oricine mai doreste sa se joace un pic...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta