Treceți la conținutul principal

Cu friptura pe geam sau reclama la Tefal

Ati vazut noua reclama la Tefal? Din pacate nu am gasit niciun videoclip cu aceasta dar ruleaza in acest moment pe TV.
Povestea este in felul urmator: un el si un ea, imbracati office (se vede treaba ca erau dupa o zi de munca) se chinuie sa dezlipeasca o bucata de friptura de pe tigaia lor veche. Procesul nu se desfasoara oricum ci este bine gandit la fel ca un exercitiu de olimpiada, in care fiecare isi are locul bine stabilit: ea se urca pe un scaun iar el tine farfuria in speranta ca va prinde "ospatul" mult visat. Din pacate ea greseste iar cina ajunge pe geam. "Te-ai saturat sa ti se lipeasca friptura?" Incearca Tefal. Reclama este haioasa si te face sa te gandesti la acele momente din bucatarie cand te chinuiai sa prepari o cina speciala si din cauza unei astfel de unelte ti se strica toata bucuria. Publicul tinta este si el bine ales. Oricare din persoanele care au o zi agitata si complicata la serviciu si se intoarce acasa cu gandul de a prepara o masa "ca la mama acasa" nu isi doreste sa piarda timpul si sa supravegheze o tigaie.
O reclama dupa princpiul punct ochit punct lovit. Daca si tie ti s-a intamplat la fel ca celor din reclama atunci ai nevoie de o schimbare in bucataria ta si sa iti cumperi o tigaie tefal. Sincer, atat cat ma pricep, reclama va prinde si cei care se vor regasi in povestea celor doi vor merge sa isi achizitioneze un astfel de obiect.
Pacat ca cei care au creat reclama nu ne arata si linistea care se instaleaza in casa celor doi dupa ce gatesc in tigaia Tefal...

O idee de cadou de Craciun potrivita celor fara de tigai profesioniste in bucataria lor :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta