Treceți la conținutul principal

Noapte...agitata

Azi noapte...liniste, un pic mai racoare decat in alte nopti...placut...conditii prielnice de stat pe o terasa sau de ce nu pentru un somn bun....Numai ca viata la bloc nu este intotdeauna raiul pe pamant. In linistea serii se ude brusc o voce de femeie care vocifera ceva si mii de bubuituri in caroseria unei masini. Nu intelegeam despre ce este vorba, nu puteam deslusi ce se aude. Apropiindu-ma de geam mi-am dat seama ca este vorba despre o vecina nemultumita cu un om a indraznit sa parcheze pe asa numitul ei loc de parcare, un spatiu lung de o masina pe care si-a inscriptionat numarul masinii sale. Femeia nu s-a oprit numai la a trezi intregul bloc care avea geamurile pe fata ci mai mult a inceput sa sune pe la toate apartamentele la interfon doar doar o iesi "infractorul" din casa sa-si mute "obiectul ilegal" de acolo. Nimic nu o facea pe femeie sa renunte la insultele si tipetele ei, nici macar vocea catorva vecini mai hotarati care ii atrageau atentia ca aceea nu era ora la care sa se tipe. Intr-un final scandalul s-a incheiat cu bine si am reusit sa ne odihnim. Insa am ramas cu un gust amar. In ce tara traim, langa ce oameni stam daca a ajuns ca un loc de parcare sa iste asa un scandal. Nu ii inteleg pe acesti oameni. Este o masina, un fier care iti ofera un statut social dar in acelasi timp te si poate omori. Ce pacat ca unii oameni trateaza cu atata importanta un lucru atat de superficial si ca isi construiesc existenta in jurul unui eveniment neimportant.

Visez la ziua in care voi locui la casa mea, pa pamant, in care se nu fiu deranjata de nimeni si in care sa nu ma trezesc speriata noaptea la auzul unor zgomote ciudate cu gandul ca vreun prapad are loc afara.

Dar mai e pana atunci. Daca v-ati confruntat si voi cu vecini ciudati astept sa imi povestiti.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se inta