Treceți la conținutul principal

Comunicare vs Tunderea oilor sau cum am ramas inchisa in biblioteca

Intamplarea pe care o voi povesti azi s-a intamplat cu mult timp in urma...pe cand eram anul I..Cautam carti pentru binecunoscuta tema la Teoria Comunicarii (afurisitele ale de citate...cine stie cunoaste ;))...si pentru ca nu am gasit la biblioteca facultatii tot ce imi trebuia am hotarat sa imi incerc norocul acasa (la Buzau)..Stiam ca biblioteca achizitionase carti bune de comunicare....zis si facut. De cum am intrat m-am simtit ca la aeroport cand trebuie sa faci "check in"..securitate nu gluma..nu ma gandeam ca exista oameni atat de impatimiti de lectura care sa isi doreasca sa place cu un raft acasa, pe ascuns...Am declarat ca nu am intentii rele si m-am indreptat catre sectia de "imprumut adulti". Insa aici, surpriza...nu gasesc un raft dedicat exclusiv comunicarii..zaresc John Fiske langa modul de tundere al oilor si pe Kotler la industria alimentara...logica zero in asezarea acestor carti. M-am uitat sa vad daca nu cumva biblioteca e in curatenie si se intampla acest lucru si la alte domenii..da de unde..celelalte carti erau la loc pe raftul si in sectia lor. M-am dus sa "reclam" dezorganizarea. Raspunsul pe care l-am primit a fost unul simplu: nu se prevede sa avem un raft pentru domeniul comunicare. Doamnele erau ca tafnoase si vadit enervate de interventia mea. Pentru ca imi doream totusi sa iau ceva carti acasa si sa continui sa fiu inscrisa la biblioteca, am rostit un "am inteles" si m-am retras intr-un colt pentru a cauta citate. Prinsa in procesul de citire, nu am sesizat cand s-a facut ora 7. Singurul lucru care mi-a dat de inteles ca biblioteca urmeaza sa se inchida a fost cheia rasucita de doua ori in usa. Doamnele, dragutele de ele, uitasera sa verifice daca mai au cititori inraiti printre rafturi (e ciudat totusi cum de nu m-au vazut cand trecusera de cateva ori bune prin preajma mea). Am alergat la usa si am strigat ca au un om uitat. Mi-au deschis pline de zambete (macar le-am facut sa rada copios) si si-au cerut scuze. Concluzia: nu am mai imprumutat carti de la biblioteca din Buzau, si in nici un caz nu m-am mai dus sa scot citate la sectia imprumut. Am aflat totusi ca acum exista eticheta "comunicare" pe raft. Macar am facut ceva bun. :)

Comentarii

Andreea Mitan a spus…
Sechestrat in biblioteca - partea I - Razbunarea Teoriei Comunicarii :))

Probabil Fiske, tunsul oilor si Kotler au multe in comun, incepand cu legatura cu notiunea de "om". Tot atat de mare lagatura are si Campaign cu revistele erotice(are ceva in comun cu "publicatie"), dar n-are a face!

Mi-am adus aminte de o replica a unui coleg mai sugubat atunci cand a fost intrebat unde s-a dus feciorul imparatului: "Harap-Alb a plecat cu gandul sa faca Romania sa straluceasca ca soarele pe cer!"

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)