Treceți la conținutul principal

Portret chinezesc...da mai departe


Ati observat ce forfota e pe strazi zilele acestea? Peste tot vezi mamici si copii care isi achizitioneaza noi rechizite, uniforme, ghiozdanele... Recunosc, sfiita, ca nu m-am putut stapani si m-am intors acasa cu vreo doua caiete parfumate si cateva pixuri colorate (copil).
Purtand o discutie cu o prietena, ne amintim de oracolele din copilarie, acele caiete frumos colorate, ce ascundeau intrebari cu subinteles, si pe care le piteam care pe unde apucam ca nu cumva vreunul din parinti sa descopere mica comoara. Ei bine, rasfoind paginile electronica ale revistei ONE am gasit ceva asemanator. Am intrat in joc, si m-am gandit ca pentru o clipa de relaxare, nu ar strica sa postez "jocul" aici. Si daca tot se poarta leapsa pe net, dau mai departe pentru cine vrea sa se destinda un pic.



Daca ai fii:

1. o calitate: sinceritate
2. un defect: sinceritate
3. o destinatie: Venetia
4. o bautura: cafea
5. un film: Un sarut de milioane
6. un spot tv: cele de la Milka
7. o aroma: lavanda
8. un semn de punctuatie: semnul exclamarii
9. o melodie: Pink-Dear Mr. President
10. un cuvant: tandrete
11.o piesa de mobilier: scaun de calculator
12: o culoare: verde
13. un personaj istoric: Vlad Tepes
14. un animal: veverita
15. un sport: parasutism (sper sa sar in tandem)
16. un instrument muzical: pian
17. o masina: Volkswagen Touareg

Comentarii

Anonim a spus…
uuuu ... old, happy times :D
Andreea Mitan a spus…
Mi-am luat libertatea sa scriu aici raspunsul. :)

1. o calitate: realism
2. un defect: perfectionism(doar atunci cand exagerez cu el)
3. o destinatie: Cordoba
4. o bautura: cognac
5. un film: n-am gasit niciunul potrivit.
6. un spot tv: schweppes - un pic mai intepator
7. o aroma: portocala
8. un semn de punctuatie: punct
9. o melodie: Asturias(Leyenda) - Isaac Albeniz
10. un cuvant: armonie
11.o piesa de mobilier: biroul desi obiectez pentru ca este obligat sa stea locului.
12: o culoare: rosu aprins
13. un personaj istoric: nu ma identific cu niciunul dintre cei despre care am citit. Spun totusi Mihai Viteazu.
14. un animal: ghepard
15. un sport: patinaj viteza
16. un instrument muzical: chitara clasica
17. o masina: sigura, nu prea nervoasa si cu consum mic in oras. Ideal ar fi sa fie micuta si cu o forma aerodinamica. Nu ma pricep la masini asa ca nu stiu un nume si nici nu vreau o marca anume.
Aniela a spus…
Poate rezolvam problema cu biroul si ii punem roti ;))

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)