Treceți la conținutul principal

Confesiuni la 20 de ani

Toata lumea te intreaba cum e la 20 de ani...E greu sa le raspunzi...pe moment nu imi vine decat sa citez cantecul "fara griji si fara bani"..atat...nu s-a schimbat nimic...nu pot spune nici ca ma simt mai batrana cu un an, nici mai inteleapta cu un an, nici mai matura cu un an...sunt tot eu...am ramas la fel de vesela ca acum un an si ca acum doi, la fel de inocenta ca acum trei ani si la fel de curioasa ca acum patru ani. Cred ca la varsta asta am in plus planuri, dorinte, iluzii, sperante...a da si mai am senzatia ca le pot duce la capat...poate asa se intampla cand mai cresti...incepi sa crezi ca le poti face pe toate...daca am sa pot, doar timpul imi va demonstra. Nu am regrete..niciodata nu cred ca am avut timp de ele...am facut intotdeauna tot ce mi-am dorit... Nu am sa pot spune niciodata "Am ajuns la 20 de ani si nu am facut asta sau aialalta". Cred ca nu ar trebui sa avem regrete nici la 50 de ani. Nici nu pot sa trag linie si sa zic pana acum am facut tot..mai am inca multe de spus si de facut...nu mi se incheie viata aici...abia acum incepe...Curios, pe masura ce scriu imi amintesc ca nu mi-am facut un wish list...obisnuiam sa il fac in fiecare an si il reciteam inainte sa suflu in lumanari..anul asta vreau sa nu mai fac liste..vreau sa las viata sa curga asa...vreau surprize..imi plac surprizele...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

The world is what you think of it. So think of it differently and your life will change.  (Paul Arden - Whatever You Think, Think The Opposite)