
Motivul care m-a determinat să scriu acest articol a fost un eveniment care mi s-a întâmplat acum două seri. M-am întors de la servicu şi am constatat că nu mai am apă. Am coborât la magazinul de la parterul blocului, dar acolo, fie din lipsa mea de atenţie fie din cauza faptului că am fost obosită, am cerut în loc de apă minerală, apă plată. Când am constatat că am greşt am rugat-o pe vânzătoare să îmi aducă o sticlă de apă mineral. Şi răspunsul a fost mai mult decât şocant: "Poate vrei să te înjur!?" Mi s-a părut de-a dreptul lipsit de profesionalism şi bună creştere să îmi spună aşa ceva. Şi eu lucrez în vânzări, dar nu mă enervez în momentul în care clienţii mei se răzgândesc. Am întrebat-o dacă poate şi apoi i-am mulţumit pentru "servicul" pe care mi l-a prestat şi am plecat de acolo fără să iau apa. Nu ştiu dacă mi-am primit vorba de duh, dar consider că am dreptul să îmi aleg locul în care vreau să fiu servită şi tratată cu respect. Nu mă aşteptam să mai întâlnesc vânzători care să se poarte în felul acesta.
Aţi avut vreodată vreo interacţiune urâtă cu un vânzător? Şi dacă da cum aţi reacţionat? Dar interacţiunii bune?
Comentarii